Wie zitten er in de MR?

Oudergeleding:

Remco Nijkamp

Ik zal mijzelf even voorstellen, mijn naam is Remco Nijkamp en sinds september 2022 ben ik lid van de oudergeleiding van de MR. Ik ben vader van 3 kinderen waarvan de oudste 2 op De Marke zitten dit jaar in groep 5 en 3, de jongste moet nog een jaartje wachten voor hij naar De Marke mag.Deelname aan de MR leek mij een mooie manier om meer te weten te komen over het onderwijs, en om betrokken te zijn bij de school van mijn kinderen vooral nu de school staat voor belangrijke keuzes zoals de samenwoonschool.

Rita Schuttert-Wilps

Graag stel ik mij, Rita Schuttert-Wilps, kort aan jullie voor. Sinds november 2018 ben ik lid van de oudergeleding van de MR. Ik ben moeder van 3 kinderen; hiervan zit alleen nog de jongste op OBS De Marke. Omdat mijn oudere kinderen al van de basisschool af zijn, heb ik alle leerjaren inmiddels een keer meegemaakt. Deelname in de MR is een leuke manier om meer te weten te komen over hoe dingen precies gaan op basisscholen. Ik heb daarvoor ook met plezier de cursus die hiervoor aangeboden wordt, gedaan. Door die cursus is het me duidelijk waar de mogelijkheden en soms beperkingen van de MR liggen. Binnenkort zal ook mijn jongste dochter naar de middelbare school gaan, dan zal ik ook afscheid nemen van de MR.

Personeelgeleding:

Mireille Stronks

Mijn naam is Mireille Stronks. Dit is mijn 7e jaar op OBS De Marke. Na een aantal jaar groep 7 te hebben gedraaid, werk ik nu 3 dagen voor groep 6/7.
Ondertussen draai ik al heel wat jaren mee in de MR. Ik vind het fijn om mee te kunnen denken over de belangrijke zaken die spelen binnen onze school.
Samen met mijn collega's en de ouders hebben we goede gesprekken en maken we een goede afweging voor we een beslissing nemen. Ik hoop dat we dit nog jaren samen zo voort kunnen zetten.

Riëlle Wielens

Mijn naam is Riëlle Wielens. Inmiddels werk ik al voor het 8e jaar met veel plezier op OBS De Marke. Ik ben begonnen in groep 4, daarna een aantal jaren groep 6 en inmiddels ben ik werkzaam in groep 3/4. Het enthousiasme van deze leeftijdsgroep spreekt me erg aan! Ook zit ik al weer een aantal jaren in de MR. Ik vind het fijn om mee te kunnen denken over belangrijke zaken die op school aan de orde zijn. De samenwerking met ouders en collega’s is daarbij erg prettig! We hopen dan ook, als MR, om de juiste keuzes te maken en zo met z’n allen een fijne sfeer te creëren op school.

Eline ten Have

Mijn naam is Eline ten Have. Ik werk inmiddels als ruim 6 jaar op OBS De Marke. Na een aantal jaren in groep 8 en een jaar in groep 5/6 ben ik nu werkzaam in groep 6/7 en werk ik daarnaast als zorgcoördinator. Ik vind het ontzettend leuk om leerlingen te begeleiden, motiveren en stimuleren dus de combinatie met mijn taak als zorgcoördinator past hier erg goed bij. Door deze taak heb ik veel contact met ouders en dat ervaar ik zeer prettig en waardevol. Vorig schooljaar ben ik aangesloten bij de MR. Met team en ouders nadenken over zaken die op school- en bestuursniveau spelen leek mij zeer waardevol. We hopen, samen met de overige MR leden, het beste uit de Marke te kunnen halen.