Ouderraad

De ouderraad op school bestaat uit een enthousiaste groep ouders die betrokken is bij het organiseren van verschillende activiteiten gedurende het schooljaar. Daarnaast schuiven er ieder jaar twee teamleden aan tijdens de veragderingen. Dit jaar  zijn dat Monic Stortelder en Minjoe Drostenborg. Mocht jij ook interesse hebben om het volgende schooljaar zitting te nemen in de OR, neem dan contact op met de voorzitter Jeanette Wesselius.

Doelstelling ouderraad

• Ondersteunen van de school bij het voorbereiden en uitvoeren van verschillende activiteiten.
  • Aanspreekpunt zijn voor ouders

Vergaderingen

De ouderraad vergadert ongeveel 6 tot 8 keer per schooljaar. Daarnaast wordt voorafgaand aan een activiteit regelmatig overlegd door de ouderraadleden en leerkrachten die betrokken zijn de organisatie van de activiteit.

links naar rechts:

Bovenste rij: Brenda Rouwhorst, Wilma Gerrits, Sharon Grootoonk, Wendy Roosenboom.

Middelste rij, eerste drie links: Annemarie Mengerink, Aniek Stortelder, Sabine de Groot

Middelste rij tweede drie: Eline kemp, Amanda Wormgoor, Ilse Hulstijn.

Onderste twee: Pascalle Huurneman en Jeanette klein Snakenborg

afwezig op de foto: Robert Kempers

Voorzitter: Jeanette Wesselius
Secretaris: Ilse Hulstijn
Penningmeester: Sharon Grootoonk

Leden: Amanda Wormgoor, Annemarie Mengerink, Pascale Huurneman, Robert Kempers, Wilmla Gerrits, Aniek Stortelder, Wendy Roosenboom, Eline Kemp, Sabine de Groot en Brenda Rouwhorst.

Voorstellen:
Mijn naam is Jeanette Wesselius, getrouwd met Olaf Wesselius en moeder van Luca (groep 8) en Lyn (voortgezet onderwijs). Vanwege mijn werk kon ik niet zomaar bijspringen op school als er een keer om hulp gevraagd werd aan ouders. Door de OR kan ik toch mijn steentje bijdragen aan leuke activiteiten voor de kinderen. Het is een leuke club ouders die met veel enthousiasme zich inzetten om activiteiten te organiseren en de schooltijd voor de kids wat leuker te maken!

Hallo, mijn naam is Ilse Hulstijn. Ik ben 38 jaar en getrouwd met Ruben. Wij hebben twee kinderen. Dochter Britt zit in (voortgezet onderwijs). Onze zoon Siem zit in groep 6. Nadat ik één jaar klassenouder ben geweest, ben ik vijf jaar geleden begonnen bij de OR waarvan de laatste drie in de rol van secretaris. Ik het leuk om wat meer betrokken te zijn bij schoolactiviteiten. Ik hoop dat we er samen weer een mooi jaar van gaan maken.

Hoi mijn naam is Amanda Wormgoor. Ben getrouwd met Frank Wormgoor. Sam zit in groep 8 en Daan zit in groep 5. Ik vind het erg leuk om bij de OR te zijn om zo met elkaar mooie, gezellige dagen /activiteiten te organiseren. De OR bestaat uit een gezellige groep moeders en vaders die graag helpen. Ik ga er vanuit dit ook dit jaar weer met veel plezier te doen.

Mijn naam is Annemarie Mengerink , getrouwd met Stefan Mengerink. Wij hebben 2 kinderen: Noud en Tygo. Noud zit in groep 6 en Tygo zit in groep 5. Toen beide kinderen op school zaten, leek het mij leuk om nog een beetje meer betrokken te zijn bij de school, vandaar de keuze OR. Ik Hoop dat we samen heel wat leuke activiteiten kunnen en mogen organiseren.

Mijn naam is Sharon Grootoonk, woon samen met Emiel te Vaanholt. Wij hebben 2 kinderen Thymen en Youri te Vaanholt. Thymen zit in groep 8 en Youri zit in groep 5. Voorheen ben ik klassenouder geweest. Nadat beide kinderen op school zaten, leek het mij leuk om nog een beetje meer betrokken te zijn bij de school, vandaar de keuze OR. Ik Hoop dat we er met elkaar een leuk, actief en creatief jaar van gaan maken. Groeten Sharon.

Mijn naam is Pascale Huurneman. Samen met Ronald Krijgsman heb ik twee dochters. Elodie is nu drie jaar van school en Aimee zit in groep 8. Ik vind het leuk om betrokken te zijn bij school. En samen met een gezellige club ouders proberen er een onvergetelijke basisschool tijd voor de kinderen van te maken.

Hallo, mijn naam is Robert Kempers. Ik ben getrouwd met Marian en heb twee dochters. Pleun zit nu in groep 7 en Floor zit in groep 6. Ze hebben het allebei erg naar hun zin op school en daarom leek het mij leuk om ook nog wat bij te dragen aan dat plezier. Ik kan op veel vlakken creatief zijn dus dit is voor mij een goede manier om ook wat te kunnen doen voor school.

Hoi, ik ben Wendy Roosenboom, getrouwd met Martijn. Wij hebben 2 dochters; Puck zit inmiddels alweer in groep 7, Zoë mag nog een even wachten voor ze naar school gaat. Na een aantal jaren klassenouder te zijn geweest maak ik nu de overstap naar de OR. Ik vind het belangrijk dat kinderen later leuke herinneringen hebben aan hun schooltijd, hierbij horen vaak ook de activiteiten die er zijn geweest. Samen met de anderen hoop ik dat we ook dit jaar weer leuke, gezellige activiteiten gaan organiseren.

Hallo ik ben Aniek Stortelder. Getrouwd met Rick en we hebben twee kinderen: Quinn zit in groep 5 en Nova zit in groep 5. Ik vind het leuk nu beide kinderen op school zitten meer betrokken te zijn en wat bij te dragen aan een fijne schooltijd. Ik heb er zin in om er een gezellig schooljaar van te maken.

Hallo, mijn naam is Wilma Gerrits. Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn partner Rico den Hartog. Samen hebben wij twee kinderen: Yason zit in groep 4 en Yinthe zit in groep 3. Nadat ik één jaar klassenouder ben geweest, ben ik dit jaar begonnen bij de OR. Omdat beide kinderen nu naar school gaan, vind ik het leuk om wat meer betrokken te zijn bij schoolactiviteiten. Ik hoop dat we een mooi en vooral een leuk schooljaar gaan beleven.